Gewijzigde volgorde

Als je een of meerdere artikelen uit je bestelling wilt verwijderen, neem dan contact op met de klantenservice en geef de gewenste wijzigingen door.

Neem contact met ons op via info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

Ja, plaats een nieuwe bestelling voor het aanvullende product en gebruik de commentaarfunctie om ons te laten weten aan welke bestelling dit product moet worden toegevoegd.

Als door het extra product de minimale bestelwaarde voor gratis verzending van € 50,00 wordt overschreden, vergoeden wij de betaalde verzendkosten.

Heb je niet gevonden wat je zocht? neem contact met ons op onder info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

Als uw bestelling nog niet als pakket is verzonden, kan deze eenvoudig worden geannuleerd. Neem gewoon contact op met de klantenservice om een ​​bestelling te annuleren.

Neem contact met ons op via info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

levering

Als u een van onze producten voor uw bedrijf als bedrijfsgeschenk wilt bestellen, neem dan contact met ons op om passende voorwaarden af ​​te spreken.
Afhankelijk van het bedrag van de bestelling hebben we levertijd nodig. Verdere details kunnen we dan persoonlijk bespreken.

Neem eenvoudig contact met ons op via e-mail via info@inwohn.de of bel ons op tel. 0461 99519084.

Bij bestelling van grote meubelen wordt de bestelling verzonden door een expeditiebedrijf. Op verzoek kan de rederij een afleverdatum met de klant afspreken. De levering door middel van verzending wordt alleen uitgevoerd tot aan de stoeprand.

Heb je niet gevonden wat je zocht? neem contact met ons op onder info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

Niet alle producten die online op inwohn.de staan, zijn op voorraad. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als een artikel bij de leverancier is uitverkocht en achterloopt op schema.

Als je een artikel hebt besteld dat momenteel niet op voorraad is, ontvang je van ons een bericht wanneer we het artikel verwachten op voorraad. Mocht de wachttijd voor uw doel te lang zijn, neem dan gerust contact met ons op.

Im Als een regel we zullen het item binnen 5-14 dagen ontvangen. Mocht een artikel bij de leverancier achterlopen op schema, dan zoeken wij voor u uit wanneer het artikel weer leverbaar is en informeren u dan.

Als je nog vragen hebt over dit onderwerp, neem dan contact met ons op via: info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

Op werkdagen geplaatste bestellingen worden dezelfde dag verwerkt en verzonden. Voorwaarde hiervoor is echter dat de goederen op voorraad zijn.

Als een van de bestelde artikelen niet op voorraad is, ontvang je meestal een melding wanneer je het artikel kunt verwachten.


Als je bestelling meerdere artikelen bevat, worden deze pas verzonden als alle artikelen op voorraad zijn. Op aanvraag is ook een deellevering mogelijk.

Heb je niet gevonden wat je zocht? neem contact met ons op onder info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

Klachten

Heb je een aap ontvangen waarvan de kleur en het uiterlijk te verschillend zijn? 

Kay Bojesen maakt bij de productie gebruik van duurzaam teak, dat een alternatief biedt voor natuurlijk teak. Wanneer vers gesneden, varieert dit hout van wasgeel tot lichtgrijs/groen - het kan ook donkere vlekken en strepen hebben.


Heb je een aap ontvangen waarvan de kleur te licht is? 

Door de invloed van licht en lucht krijgt het hout na verloop van tijd een warme, egale, goudbruine tint. 

Lijmen, splinters, vlekken en scheuren zijn natuurlijk niet acceptabel en kunnen worden geclaimd.

In de loop der jaren heeft Royal Copenhagen een hoge standaard voor
de kwaliteit ontwikkeld waarmee onze naam geassocieerd moet worden. Er is
daarom specifieke kwaliteitseisen voor de door Royal Copenhagen
verkochte producten, zowel technisch als visueel
De verschillen tussen 1e en 2e keus zijn vaak klein
Afwijkingen in het uiterlijk van het porselein. Die geaccepteerd in de 2e keuze
Fouten hebben nooit betrekking op de prestatiekenmerken van het porselein.

Zo'n fout kan bijvoorbeeld een kleine vlek zijn - zwart, bruin of
blauw - op de voorkant van een bord. Er staan ​​er meerdere op de achterkant
kleine plekjes toegestaan. Het kan ook een klein zichtbaar ornament zijn
of afwijking, maar bijvoorbeeld de stabiliteit van een plaat
op tafel niet aangetast. De vaak ondetecteerbare fouten die men
2e keuze artikel mackip, komen vaak voort uit het handmatige productieproces
en zijn daarom een ​​natuurlijk onderdeel van de porseleinproductie. 2e keus is op het porselein gemarkeerd als een krasje in het glazuur door de drie golvende lijnen op de achterzijde van het merk, zoals u hier in dit voorbeeld kunt zien: De opgegeven nummers staan ​​op de achterzijde
alleen voor het monsternummer en betekenen niet dat de goederen tweede keus zijn.

Als je een defect artikel hebt ontvangen of niet tevreden bent over de kwaliteit van een geleverd product, stuur dan een e-mail met de kwestie naar: info@inwohn.de.

We zullen graag de feiten controleren - we hebben mogelijk foto's van het artikel nodig voor nauwkeurige verduidelijking.

Heb je niet gevonden wat je zocht? Wij helpen u graag persoonlijk verder. Neem gewoon contact met ons op via info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

opbrengst

Wil je een artikel of een hele bestelling retourneren? Ga naar LINK.
De prijs voor een retourlabel begint bij € 4,99 via DHL. U kunt een retourlabel kopen in uw DHL-winkel of online op: link.

Als uw retourzending defecte / verkeerd geleverde goederen is, neem dan contact met ons op. Na controle sturen wij u een retourlabel, deze kunt u uitprinten en aan de zending bevestigen.

Heb je niet gevonden wat je zocht? Wij helpen u graag persoonlijk verder. Neem gewoon contact met ons op via info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

U bent verantwoordelijk voor het verzenden van een retourzending. De prijs voor een retourlabel begint bij € 4,99 via DHL.

Als je een defect artikel hebt ontvangen, neem dan contact met ons op en voeg een foto van de fout toe.

Dit geldt ook voor een verkeerd geleverd artikel.

Heb je niet gevonden wat je zocht? Wij helpen u graag persoonlijk verder. Neem gewoon contact met ons op via info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

Bij inwohn heb je 90 dagen retourrecht. De termijn gaat in op de dag dat je het artikel ontvangt.
Als een cadeau op een bepaalde datum wordt gegeven, kan het retourbeleid op die datum worden aangepast. Als dit het geval is met uw bestelling, laat ons dan een kort bericht achter.

Heb je niet gevonden wat je zocht? neem contact met ons op onder info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

Retourzendingen duren meestal 3-4 dagen om te verwerken.

Tijdens vakantieperiodes kan de verwerking tot 10 dagen duren.

Zodra je pakket is verwerkt, storten we het aankoopbedrag terug.

Heb je niet gevonden wat je zocht? Wij helpen u graag persoonlijk verder. Neem gewoon contact met ons op via info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

Stuur het artikel eenvoudig naar het volgende adres:

A1 Ltd
Op het vrachtterrein 3
24976 Handewitt
Duitsland

Vul a.u.b. uw ordernummer in voor de betreffende opdracht.

Heb je niet gevonden wat je zocht? Wij helpen u graag persoonlijk verder. Neem gewoon contact met ons op via info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

Om een ​​cadeau te ruilen, neem je gewoon contact op met onze klantenservice.

Je mag het artikel ook terugsturen met de mededeling dat het een cadeau is en welk product gewenst is. We ruilen het graag om, mits het dezelfde waarde heeft. Als alternatief geven we u een vouchercode die gelijk is aan de waarde van het geschenk, die u kunt gebruiken voor uw volgende aankoop.

Als u de oorspronkelijke betaling terug wilt ontvangen, kan dit alleen met de rekening/kaart waarmee de aankoop is gedaan.

Neem contact met ons op via info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

Prijzen

Zie je twee verschillende prijzen op onze website, zelfs als het artikel hetzelfde is?

Dit komt doordat ons systeem de websites van concurrenten controleert of prijzen in de gaten houdt. Als er een verschil is, past ons systeem de prijs automatisch aan.

Helaas kan de ene prijs niet worden verwijderd voordat de andere is toegepast. Dus als u twee prijzen ziet, is dat omdat we bezig zijn de prijzen aan te passen aan onze concurrenten, zodat u, de klant, de beste prijs krijgt.

Een kleine tip: Als u twee verschillende prijzen ziet, kiest u gewoon de goedkopere prijs.

Heb je niet gevonden wat je zocht? neem contact met ons op onder info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

Verdere informatie

Als je een bestelling hebt geplaatst en kort daarna geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Als u de orderbevestiging niet heeft ontvangen, betekent dit niet per se dat wij de bestelling niet hebben ontvangen. Een annulering/annulering kan daarom niet worden aangenomen.

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de bevestiging niet wordt ontvangen:

- Het e-mailadres is per ongeluk verkeerd ingevoerd

- Er is een synchronisatiefout opgetreden

- De bestelling is niet volledig uitgevoerd

Heb je niet gevonden wat je zocht? neem contact met ons op onder info@inwohn.de of telefonisch op +49 461 99519084.

diversen

Bij inwohn heb je 90 dagen retourrecht.

U hebt het recht om binnen veertien dagen zonder opgaaf van redenen dit contract. De wachttijd bedraagt ​​veertien dagen na de datum, die de eindproducten in het bezit te kopen die niet de vervoerder genomen of door u aangegeven derde partij of heeft.

Klantenservice

Stuur een email